16 November, 2008

Mimpi Dalam Sedar

Inilah yang selalu saya impikan. Melakukan kembali perkara yang telah lama ditinggalkan. Mungkin esok lusa mimpi ini akan dapat saya laksanakan. MEMANCING IKAN.

4 ulasan:

Zul-Elle berkata...

Memancing Ikan - bukan antara catatan hidupku...

Masa kici -kici dulu, paling2 pun pi menangguk ade ler...

Masa bujang2 kelmarin, penah ler skali ikut member mancing (2T jer.. tunggu & tengok) kat ngan port klang, lepak atas rel ketapi lagi...

Dah beranak pinak ni, boleh katakan seminggu skali temankan istri mancing kat market, tu jer..

GURU_CIKGU berkata...

Baru sampai dari kampung di Teluk Intan dalam perjalanan balik dari Putrajaya. Singgah sat tengok kedua orang tua. Alhamdulillah, keduanya selamat dan agak uzur sebab tua. Tak sempat memancing sebab sampaipun dah malam. Sembang dan makan bersama kemudian terus bertolak ke Kedah.

Buat zul-elle. nanti akan saya catatkan kenapa saya gemar memancing.

admin berkata...

bah ramiknyak mengunjun....andika handak umpat buleh?

Al Khalifah berkata...

Salam perkenalan Cik Gu, aman damainya suasana dikampung...saya pernah memancing disungai tetapi belum dilaut. Dengarnya, jika kelaut kena ada 'big boys toys,, enjinnya, jorannya, etc...Apapun, saya tetap prefer suasana aman dikampung! Anak-anak zaman sekarang patut diberikan pendedahan sedemikian...sekurangnya pelbagaikan pengalaman masing-masing..InsyaAllah saya akan lakukan untuk anak-anak saya bila berkesempatan balik kg cuti sekolah ini.